Home Informatii Utile Membrii Publicitate Business Online

Traditii
Limba noastrã
Lumea în care trãim
Pagini despre stiintã si tehnicã
Gânduri pentru România
Articole Arhiv� 2003
Articole Arhiv� 2002

Fila de jurnal - Week-end in Portugalia

Am fost de vineri pina luni la Lisabona. Pentru prima data in Portugalia, deci pentru prima oara sI in Lisabona. Erau 18 grade cind am ajuns, seara, dar ziua temperatura ajungea si pe la 25 grade.
Am fost cu o prietena care nici ea nu mai vazuse niciodata Lisabona. Ne-am cazat la un hotel dragut, iar a doua zi ne-am apucat sa colindam locurile.
Ca sa nu cheltuim banii pe taxiuri, am luat un autobuz pentru turisti, acela descoperit. Ne-a luat vreo 4 ore sa vizitam aproape tot orasul. Am facut o multime de poze, am fost foarte fericita sa fiu intr-un loc nou. Oamenii mi s-au parut extrem de prietenosi, foarte comunicativi, sunt exact ca noi, romanii. Doar ceva mai bronzati. Am fost si-am vizitat si un muzeu care era pe o plaja. Dar acolo era o scara interioara foarte stramta unde m-a apucat brusc claustrophobia, dar mi-am revenit repede. Am mancat la un restaurant pe plaja, numai fructe de mare. Eu sint innebunita dupa fructele de mare. Daca s-ar putea, as manca toata viata numai fructe de mare si daca ar fi sa aleg, as locui linga mare.
A doua zi, adica duminica, am fost la plaja Estoril, plaja situata la aproximativ 65 km de Lisabona. De data aceasta am fost cu taxiul, pentru ca nu vroiam sa pierdem multa vreme pe drum. Surprinzator, taxiul ne-a costat foarte putin. Si mancarea a costat foarte putin, portughezii laudandu-se ca au cea mai ieftina mancare din toata Europa. Si chiar asa este.
Am facut o excursie cu vaporul, de vreo 2 ore apoi am stat toata ziua la plaja, pina la ora 6 dupa-amiaza, astfel ca seara am facut febra din cauza insolatiei. Ma prajisem putin, dar eram foarte fericita. Seara am incheiat-o cu plimbari prin oras.
Luni, pentru ca aveam seara avionul, am zis ca este cazul sa ¡§vizitam¡¨ si niste magazine. Desi nu sint mare pasionata de cumparaturi, mi-a facut mare placere sa merg si la magazine, pentru ca mi-am gasit multe lucruri pe masura mea.
Am ajuns noaptea tirziu in Romania, cu un bagaj plin de soare si cumparaturi dintr-o tara care cred ca merita vizitata: Portugalia, loc foarte popular si datorita vinului de Porto ļ.

Roxana Ciuhulescu    6/1/2006

Contact:

Informatii Utile despre Canada si emigrare.
Inregistrati-va ca sa puteti beneficia de noile servicii oferite Online.
Business-ul dvs. poate fi postat Online la Observatorul!
Anunturi! Anunturi! Anunturi! la Publicitate Online

Home / Articles  |   Despre noi / Contacte  |   Romanian Business  |   Evenimente  |   Publicitate  |   Informatii Utile  |